TUBE channel

스웩 넘치는 ITZY와 예나! BTS 쩔어 소화 가능?

goooood 2019. 8. 9. 14:58
반응형


<호구들의감빵생활> 매주 토요일 오후 6시5분 tvN



-- 영상 댓글

The fact that yuna and ryujin has a connection with BTS makes it 2 times better lol

Everyone's reaction when Yuna messed up is so funny. I feel sad for Yuna. Also, cheeky Yena playing with Lia.

I love how yuna is so full of energy. I never knew that Lia can be this cute. You guys should adopt yena haha. Chaeyeon's jealous.

유나 틀려서 류진이랑 채령이가 소리지르고 예지 당황해서 말 없는거 겁나 웃김 ㅋㅋㅋㅋㅋ

예나, 채령이, 유나 셋은 뽀짝하게 부르는데 ㅋㅋㅋ 류진이만 카리스마 폭발

와 생각해보면 최예나는 이채연도 알고 이채연동생더 아넼ㅋㅋㅋㅋㅋ



Disney-world 의 추천글


반응형